2012. június 23., szombat

Volt egyszer egy kertem

Van az úgy néha, hogy az ember erőlködik, erőlködik, és nem sikerül semmi. Hát így voltam én idén a kiskertemmel. Gyönyörű tervekkel vágtam neki, de nem sok lett belőle. Egyfelől a szárazság húzta keresztül a számításaimat. Napi két locsolás mellett is drámai a helyzet, szinte semmi nem olyan, mint lennie kéne. A másik gond az időhiány volt. Nem számoltam vele, hogy egy totyogós mellett komoly nehézségekbe ütközi a kertművelés. Azt a kis időt, amivel gazdálkodhattam inkább a gyümölcsösben töltöttem, ahol elkelt a segítség. Szóval, nem szépítem, a kertet feladtam. Most már csak a paradicsom és a paprika, illetve néhány fűszernövény az, amihez fűzhetek még reményeket. Tanulva az eddigiekből, jövőre kevésbé leszek nagyratörő, egy kisebb, de sokkal alaposabban előkészített talajú biokertet fogok csinálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése